Reklamacija i ispravnost pošiljke
Reklamacija i ispravnost pošiljke
Prilikom dostave robe, molimo Vas da sadržaj i ispravnost pošiljke proverite u prisustvu kurira, posebno obratite pažnju ukoliko primetite da je paket oštećen. Ukoliko primetite nedostatke ili oštećenja neophodno je da kurir sačini zapisnik o nedostacima.
Slika koja ilustruje proizvod na Internet stranici ne mora u potpunosti odgovarati stvarnom izgledu proizvoda.
Ukoliko dostavljeni proizvod ima kvalitativni nedostatak koji nije bilo moguće uočiti prilikom preuzimanja robe, molimo Vas da nam takav proizvod reklamirate na e-mail: office@marshallserbia.rs kako bismo dogovorili povrat i zamenu takvog proizvoda
Reklamaciju možete podneti elektronski, lično ili poštom.
Po prijemu reklamacije dobićete te povratni odgovor da je reklamacija primljena kao i broj pod kojim je zavedena. U zakonskom roku od 8 dana biće Vam poslat odgovor na reklamaciju i ponuđena rešenja za nastali problem. Reklamaciju možete podneti u slobodnoj formi uz navođenje svih relevantnih podataka ili popunjavanjem obrasca.
Na osnovu Zakona o zaštiti potrošača (Sl. glasnik RS br. 62/2014), potrošač ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu tj. da odustane od kupovine, u roku od 14 dana bez navođenja razloga i dodatnih troškova osim troškova vraćanja robe (poštarina).
Potrošač ostvaruje pravo na odustanak, popunjavanjem i potpisivanjem obrasca za odustanak od ugovora o kupovini na daljinu i dostavom potpisanom obrasca na e-mail: office@narshallserbia.rs
Prijem obrasca ćemo Vam potvrditi u pisanom ili elektronskom obliku a uz potvrdu ćemo Vam dostaviti insturkcije za povraćaj robe. Podaci koje navedete koriste se isključivo u cilju evidentiranja izmena u prometu robe.
MARSHALL F&H team
office@marshallserbia.rs
0112652129
0642841170
0646417798